Come and gone!

Nu har Julen kommit och gått. Var mycket trevligt. Patrik jobbade till fyra men sen åkte vi ner en sväng till mor och åt lite god mat samt fick en massa fina julklappar. Har ingen större lust att rabbla dem dock, det är så lätt att man glömmer något.

Så nu har man tjockat sig rejält ett par dagar med diverse sötsaker och gott julbord, samt en trekilos-skinka som jag och gubben lyckades ta slut på under tre dagar! Men jag och Amanda kom fram till att det får bli en liten kraftansträngning för att komma i form till beach 2010. Haha, hur nu det än ska gå. Vi satte upp lite mål till den §1 april, så kan vi sporra varandra lite.
Har tränat igår och i förrgår i alla fall, men jag vill inte träna för mycket ifall min fot börjar spöka igen, det vore lite irriterande, nu när man äntligen hittat lite motivation igen.

Bubblade lite med min kära Nadja igår. Förutom att hon lät som en halvdöd zombie så verkade hon rätt nöjd med läget uppe i Åre. Det var betryggande. Var lite orolig för henne ett tag. Men jag får väl erkänna att man hade förhoppningen att det skulle bli miserabelt där uppe. inte så mycket för att hon ska plågas, mer för att hon ska komma hem tidigare än i maj! saknar mina busfrön!

Idag kommer min kär mor upp hit. vi ska äta lite mat ihop och springa på stan. Det är ju trots allt mellandagsrea. Så får se om man hittar något klipp. Ska se om man kan hitta någon klänning att ha på nyår. Men vi har inte så mycket cash kvar, så det får bli en billig klänning..

Nej, nu ska jag gå och diska så inte lägenheten ser ut som ett bombnedslag när mor kommer.

// Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0