Underbar dagssememster!

Nog för att jag inte kommer få någon riktig semester. Men idag tog jag och älsklingen en underbar dagssemester. Vi åkte upp till Linköping och kollade runt lite i butikerna, köpte lite kläder, kollade mobiltelefoner och gick en sväng genom IKEA. Blev ett duschdrapperi (som Patrik tjatat länge om), en tavla och en välbehövlig kudde till mig från IKEA.

Var helt underbart att bara gå och strosa med gubben i Linköping. Vi fikade, pratade och bara hade det bra. Dessutom råkade vi på Jens och Sandra. Men jag var så disträ. Det enda jag tänkte på var Jeansen jag precis skulle betala för. Jens hälsade glatt, och Patrik sa "- Var snäll du är som hälsar!". Då gick det upp et ljus för mig att Jens var där. Men vart var Sandra? De brukar ju vara oskiljaktliga! Då hoppade hon fram, hon hade gömt sig bakom en ställning inne på JC. Haha. Söt hon kan va. Vi småpratade lite en stund, men sen ville jag vidare och kolla mer kläder då jag var hemskt missnöjd med de jag hade på mig.

Nu är vi hemkomna och vi sitter och varvar ner, jag framför bloggen och min gubbe framför Star Wars (x-box-spel)..
Kaffe nästa..

//Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0