Midsommar

Midsommar var riktigt roligt i år. Vi var kvar hemma iår istället för att åka till mina föräldrar. Men det blev inte med Cilla och Crille. Cilla skulle jobba dagen efter så hon ville inte dricka, men det ville väldigt gärna jag och patrik. Så då fick jag nys om att en barndomskompis till mig skulle komma upp hit och festa vid campingen. Så vi bestämde oss för att festa med dem. Var riktigt kul att träffa Lina igen. Visserligen ringde folk från en annan fest halva kvällen och ville att vi skulle åka dit. och vi var precis påväg att beställa taxi i stort sett när vi fick reda på att de dragit till krogen. Så då struntade vi i det. Det var faktiskt en mycket trevlig kväll. Mycket gamla minnen bev det prat om. Även om jag kanske mobbade Lina om brännässlorna lite för mycket. I slutet av kvällen vart det lite småtjafs. Men det redde sig nog i alla fall.

Och jag är så stolt över min far vill jag bara tillägga, han var riktigt duktig och sprang ett lopp på en mil. 52 minuter gjorde han det på dessutom. Är så stolt över honom så det är inte riktigt klokt. Men han tycker bara att jag är knäpp när jag säger det. Cilla var också med ner och tittade på loppet. Så det var kul att ha lite sällskap i bilen. Plus att hon blev heltokig i båda mina föräldrar :P

Idag trodde jag att jag skulle ta en kaffe med "Sandra Kaffe", men det blev inte så. Hon var inte anträffbar på mobilen. så vi kollade på tv med Jocke och Tessan istället. Och tro det eller ej. Men jag lyckades dricka en hel mugg med te. Måste lyckas komma ihåg att fråga honom vad det var för te, med tanke på att det var drickbart.

// Tina
Lina
2009-06-22 @ 11:28:30
URL: http://lillalinasblogg.blogspot.com/

tack för en rolig kväll! Det var roligt att få träffa dig igen! hihi =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0