Mamma gav mig MVG!

Nu ringde jag precis min käre mor som var i full flärd med att åka till kvantum och arbeta lite. Hon är en hurtbulle vad det gäller arbetet i alla fall. Men min mor är också ska jag be om och få informera även en flitig cyklare. När värmen kommer upp över ett x antal plusgrader på våren så tar min mor ut cykeln och cyklar de ca 1,5 milen till jobbet och sen 1,5 mil hem igen. Det tycker i alla fall jag är imponerande.

betygÅter till betyget, Jag berättade för mamma om min oerhört "hurtbulliga" insats idag och hon var verkligen imponerad (kanske lite för imponerad? är jag så förslappad enligt den allmäna oppinionen?) Oavsett så berättade jag att jag skulle skriva om hennes betyg här i bloggen. Och min älskade mamma gav mig MVG (kan det ha något att göra med att vi är släkt tro? Har nog kanske ett litet försprång mot andra ...) och berömde mig precis som jag ville att hon skulle göra. Så nu är Tina glad och nöjd och ska sätta sig och ta en välförtjänt kopp kaffe.

// Tina
Lina P
2009-03-30 @ 17:12:00
URL: http://lillalinasblogg.blogspot.com/

hej gumman! Nu har jag hittat dig här, började undra lite när din andra blogg försvann. Jag vill träffas nångång! Det skulle vara kul att få snacka lite minnen,haha. Har ju lite sådana med dig =)

puss o kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0