Duktiga mig..

Igår tyckte min APU-plats att jag var riktigt duktig. Att de hade tur som hade mig. I vanliga fall brukar man vara 4 personer som arbetar mitt på dagen, men två hade blivit sjuka, så det var bara två fastanställda. Så de var ganska glada att de hade mig. Jag jobbade på så in i hundan så att de kunde ge mediciner och sådant som jag inte får göra (man får inte ha delegering när man är elev). En av mina kollegor sa att jag borde haft lön. Haha, jag svarade aldrig på det de sa som var om mig, men i smyg satt jag och var jätteglad över allt beröm (Jag får ju inte bli stursk, det brukar inte vara populärt).

Jag önskar att jag kunde jobba där i sommar. Jag trivs där. Men jag ska vara på en annan enhet: Och det fungerar precis lika bra.

På söndag är det mors dag. Undrar vad jag ska hitta på, om vi ska åka ner till morsan. Hmm.. Får nog ringa och rådfråga min bror lite om vad han har tänkt.

Nej, nu börjar det bli dags att cykla till jobbet, (Ja det är sant, jag cyklar, jag åker inte bil!)

// Tina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0