Underkänd på uppdatering

Nog för att jag inte behöver oroa mig för dåliga betyg i skolan, men betygen i blogguppgradering ligger för närvarande på noll. Men jag tror att mina läsare har lite överseende. Nu när jag har min APU har jag lite mer tid när jag väl är hemma.

Förra helgen satt jag och Patrik och kollade på utlanssemestrar. Vi vill så gärna åka. Och förhoppningsvis kan vi resa nästa höst. Skulle vara så himla skönt att bara komma iväg och ligga och sola på playan. Har redan ställt in oss på Kolymbia på den grekiska ön Rhodos. Såg så himla mysigt ut och jag och patrik har redan en förkärlek till de grekiska öarna.

Nej, nu ska jag gå och göra ingenting. Sen får jag se om jag eventuellt ska ner till morsan idag.. verkade bli lite strul med det där.

// Tina
Bambii
2009-05-13 @ 22:35:05

Hej sötnöt =)

Ja det var verkligen ett bra tag sedaan sist. är allt bra med dig.

Ja det tycker jag veerkligen att vi ska ta en kaffe skulle vara super trevligt det vettu :D

Hur jobbar du då?

Säger ju aldrig nej till att få äran att plugga tillsammans med dig då kanske man kan förstå nått när man har en sån smart flicka brevid sig.

Hör av dig så bestämmer vi nått när kaffet kan bli av

Puss och kram stumpan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0