Dont drink and wake up!

Nadja och DinoIdag har det varit bakfylledag efter fest igår. Fick väl lite för mycket förfriskningar. Men hade roligt i alla fall.
Fick en smärre chock när det ringde på dörren vid klockan halv åtta på kvällen. Vem kan det vara? Jag vågade inte öppna först heller för denna någon höll för titthålet. När jag väl öppnar så står till min stora förvåning Nadja gumman där och ler. Hon hade hört min dialog med Patrik om huruvida jag skulle öppna dörren eller inte. Så hon var full i skratt redan innan jag skrek och sprang ifrån dörren.
Så under kvällen har vi pratat skit, provat jeans, sålt/köpt jeans och ätit en herrans massa scones.
Nadja sa något som är mycket sant, Scones är sånt som är lätt att göra och gott, men man får aldrig riktigt arslet ur vagnen att göra det.  Tacka gudarna för det med tanke på allt smör och OST!

Dino kom förbi en kort visit lite senare och sov(?!).. :P Nä, inte direkt, men det ser lite gulligt ut :P

Fast på senare tid har jag faktiskt bakat mycket scones. Gott gott...

Sen har kvällen förflutit smärtfritt och snart är det dags för sängen..

// Tina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0