Gick inte som jag tänkt..

Jag som hade tänkt att min badrumsbyrå skulle bli så fiiin. Men jag överskattade min konstnärliga förmåga en aning. Så jag lyckades måla "sönder!" den lilla byrån. Så nu har vi varit på jysk och köpt en ny liten byrå till badrummet. En bokfärgad. Jag tror nog att Patrik vill att jag låter bli den här.. ;)

Idag är det som sagt storstädning på schemat. Har än så länge bara gått och småplockat lite, Patrik bygger ihop den nya byrån och sen ska det väl bli lite kaffe innan allvaret kör igång på riktigt.

Undrar när jag ska hinna plugge egentligen? Jobbar jag inte så har jag en helskottas massa att göra här hemma. Men men, det rer sig nog. Jag får se till att sätta mig lite nästa vecka, för i  helgen har vi besök och ska ligga bakfulla och kravla på golvet ;)

Mina katter är knäppa har jag kommit fram till...De rusar fram och tillbaka som idioter i lägenheten, men de är nog bara glada att vi är hemma båda två för en gångs skull..

// Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0