Nu är det morgon!

Klockan är kvart i tolv och jag har visserligen varit uppe sen tio men det känns som om det börjar bli morgon nu. Det är bra när jag ska börja jobba vid halv tre.

Jag har listat ut att det kommer bli en tung dag för mig imorgon. Jag jobbar till 22 ikväll. Sen ska jag upp vid fem imorgon och börja jobba vid sju. Sen slutar jag vid ca 15:00. Då kommer felicia och Nadja och våldgästar. Sen vid fyra kommer Patrik hem från jobbet. Då ska jag duscha, sen ska han duscha. Sen ska Han sminkas, sen ska jag sminkas och göras iordning. Sen ska vi på något sett hinna klart innan bussen till staden går vid halv nio. Och sen ska jag orka festa hela natten. Hmmm..
Man kan inte lägga sig i ett av undersökningsrummen och ta en power-nap imorgon tro?

// Tina
Sandra
2009-10-31 @ 00:01:50
URL: http://blondibambii.blogg.se/

Jo men det tycker jag verkligen att du ska göra smyga in i ett rum och sova lite så du kan festa hela natten och morgonen...Ha det super trevligt i morgon puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0