Oj då!!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, det har ju hänt en hel del, och jag tänker inte ens ta upp hälften på bloggen. Som jag tror att jag tidigare nämnt var det lite risigt mellan mig och Patrik ett tag, eller kanske lite längre än ett tag. Så ett tag gjorde vi slut, men varken jag eller Patrik var redo för ett så stort kliv, så vi bestämde oss för att ta en paus och flytta isär tills vi vet vad vi vill ordentligt, det gick inte heller något vidare, så vi har varit "on again, off again" ett bra tag. Men nu har vi faktiskt varit tillsammans igen ett tag. Men flytta isär ska vi fortfarande göra, jag har redan flyttat ifrån tvåan och bor nu i en mysig etta på 27 kvadrat. Patrik, katterna, ödlan och Hasse bor här också. Det är trångt, men det funkar i ett par veckor till, tills Patrik får sin lägenhet. Sen har vi bestämt oss för att hålla oss öppna och se vad som händer i framtiden.

I övrigt är jag nu mer färdig undersköterska, gick ut med riktigt bra betyg, jag är riktigt nöjd. Så för närvarande jobbar jag på ett äldreboende och ska väl gå som timvikarie på diverse ställen under hösten, det värsta med att vara timvikarie är att aldrig veta hur man arbetar. Men jag ska jobba så mycket som möjligt så att jag är säker på att få in pengar så att det räcker till hyra och diverse som jag aldrig har haft förrut.

Men det var nog allt jag orkar ta upp för närvarande, ha det bra!!

Puss Tina
Mamma
2010-07-12 @ 09:43:56

Den bästa undersköterska som finns, tycker jag ;) Du gör ett kanonjobb med dig själv och framtiden, även att den är lite upp och ner just nu, ha förtröstan det rättar till sig i hjärnan när man får smälta allt i lugn och ro. Jag finns för dig om det behövs.



Kram Mamma

almstroom
2010-07-14 @ 18:42:03
URL: http://almstrooom.blogg.se/

kolla gärna in här (: kram erica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0