Kalmartripp och tv-apparatur!

Gårdagen skulle jag berätt lite om ja..
Vi åkte här hemmifrån vid typ klockan nio. Då var vi nere i hemstaden vid 10. Vid 10:30 hade jag en inrevju med Svetlana. Jag trodde faktiskt inte jag skulle få ut så mycket av den intervjun, men gud vad jag lärde mig mycket. Detta var då för ett seminarie som vi har imorgon, som är det sista på kursen människan socialt och kulturellt..
Sen åkte vi ner till Kalmar och träffade Nadja och Dino. Så vi gick och åt på en restaurang med grekisk buffé. Och hjälp vad det var gott. Undrar hur många av de där vitlöksbröden jag åt.. :) Mamma var också med och mummsade med oss, hon skulle lämna in bilen, men reperatören tyckte inte att det var något fel på den så hon fick åka och äta med oss istället.

Sen åkte Dino iväg. så jag, Nadja och gubben min gick till klädaffärerna och terroriserade provrummen. patrik såg mer död än levande ut efter två timmar med nadja och mig. Tack och lov kom Dino senare tillbaka och räddade honom. Jag fick faktiskt med mig ett inköp hem. en gul tröja med ett svart snajzigt tryck på. Me like,,
Jag och Nadja fortsatte plöja igenom butikerna och även min nya favvobutik. Porrbutiken. Nadja hittade dessutom en riktigt läcker korsett där. Och jag vart sugen på den korsetten som var lila. Jag vet.. jag och mitt jäkla lila..

Sen åkte vi hem till Nadja och drack kaffe och dividerade om både det ena och det andra. Sen åkte vi hemmåt. Fick en platt-tv av mamma och hämtade Micke. Ja, ni hörde rätt. Vi FICK en platt väggtv av mamma!!!!!!! Thank you mommy!!!!

Idag har jag inte gjort många knop på hela dagen, var nere en sväng på stan och köpte lite saker till djuren som var absolut nödvändigt. Som inte kunde vänta på lönen imorgon. Sen gick vi en sväng och förundrades över hur mycket plats det finns nu när nästan all snö är antingen smält eller bortforslad..

Sen tog vi en promenad till Ludde och skulle överaska och få kaffe..men det gick i stöpet, för han var inte hemma. Han var i andra änden av stan och åt Pizza. Då tänkte vi överaska Simon som bor bredvid, men han visade sig också vara på andra sidan stan och äta pizza. Tji fick vi, så vi knatade hem.-Vu åt glass, drack kaffe och såg på kingdom of heaven..

Godnatt

// Tina
Marie
2010-04-05 @ 19:46:54
URL: http://plingelings.blogg.se/

Kollat på alla djuren. Ödlan går bort. Länkat till dig på min blogg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0