Vaknade med ont i magen..

Hade jätte ont i magen idag när jag vaknade, men det har lagt sig lite nu.

Igår var jag ganska irriterad på min lilla misse! Han skulle prompt upp på tv-möbeln, trorts att han inte får. Så andra gången jag skulle jaga ner honom hann han in under soffan innan jag kom fram, då skulle jag lite smidigt och galant ta mig till andra sidan rummet och få tag i honom där.
Men tji fick jag, jag snubbla över sängen och drog i höft/lårben så att det bara smällde i sängkarmen - sen vidare booom ner i golvet. Jag tog mig inte upp från golvet på säkert 20 min. Det gjorde fruktansvärt ont, och det gjorde fruktansvärt ont resten av kvällen med.
Mammas och pappas uppmuntringsteknik var väl kanske inte den bästa..
"Ja, det gör ont nu, men sen kommer det bli bättre lite senare ikväll, men imorgon kommer du ha jätteont igen". Jag längtade verkligen till denna dag, men det kanske var därför jag vaknade med magont. Jag räknade med det värsta. Jag får faktiskt erkänna att jag är glad att mina föräldrar hade fel denna gång. Jag har faktiskt inte nämnvärt ont idag..Sköööönt!!

Idag kommer nog bli en bra dag. Min pappa kommer till stan. Ska bli så mysigt att umgås bara han och jag idag! Var länge sedan :D

Nej, nu ropar kaffet mitt namn!! Java java java!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0