Jobb, jobb och bröllop

I helgen var jag i Påskallavik och tittade på minnespokalen fotbollscup i Martins ära. Var faktiskt rätt skönt att åka dit. Träffade även lilla Alex som jag inte träffat på år och dar. Bokstavligt talat. Hon hade tre förtjusande ungar. Och min karl fick en ny flickvän på köpet. En av hennes små töser vart väldigt förtjust i min fina Emanuel. Och den andra ville ta av sig tröjan bara för att han gjorde det när det var varmt. Sååå söta.

På kvällen på lördagen åkte vi till Lindö och festade loss. Blev väl kanske aningen mycket dricka för min del. Alldeles för mycket rättare sagt. Så onykter tycker jag inte om och vara, men vad ska jag säga. Vinet vi har köpt är mycket gott. :D

Denna veckan har jag än så länge bara hunnit jobba, sova och shoppa lite. Var ju tvungen att köpa kläder till bröllopet som jag ska på i Stockholm i helgen. Ska bli riktigt intressant. Har ju aldrig varit på bröllop förr, annat än mammas och pappas borgerliga. Men det tycker inte jag att det räknas.
Undrar om det blir något skoj, sen att jag alltid vantrivts i Stockholm är en annan femma. Men jag har ju bror och far med mig i alla fall. Mitt älskade hjärta får inte följa med, han kom in i bilden lite för sent. Men kan nog vara hälsosamt att vara ifrån varandra med. Men jag kommer sakna honom. Två hela nätter utan mitt underbara hjärta...Och nästan tre dagar. Längtar redan efter att träffa honom igen, och då har jag inte ens åkt än ;)

Nej, nu ska Tina sova.. Natti!

Mamma
2011-08-09 @ 21:31:28

Hej Gumman,



Jättefin sida det blev. Och jag tycker det är trevligt att du har tagit upp ditt skrivande här igen. Fast jag ska ju inte klaga på dig, jag själv skriver ingenting på min blogg, så.



Kram

Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0