Nyår 2010-2011

Helt underbar kväll. Massa nya människor, den ena knäppare än den andra. Men riktigt roligt hade jag. Kanske lite för skoj på vissa vis. Men helt underbart, det gav mig gnistan tillbaka, det behövde jag just nu :D

Hoppas verkligen det blir fler gånger, så länge inte mamma opponerar sig allt för mycket.. haha.

Mamma
2011-01-05 @ 19:19:27

Neejjj, för guds skull, inte en nyår i denna energiska samling, jag dör då. Sonen och hans kompis har redan frågat och jag svarat med ett mycket tydligt "Neejj". Men det var kul precis i början ;)



Kram

Martina
2011-01-06 @ 14:17:25
URL: http://martiiny.blogg.se/

Det är klart vi ska festa hemma igen :P

Marie
2011-01-10 @ 00:11:02
URL: http://plingelings.blogg.se/

Håller helt med den förskräckta modern. Nej,nej. Inte en gång till. Hennes kropp, liksom min, är för gamla för så´na stolligheter. Kör Bingo nästa gång. En lugn, städad och framför allt, lågmäld sysselsättning. God fortsättning på det nya året.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0