Styr och fanskap..

Nu har jag hållt på med bloggen i en halv evighet, och efter trixande med färgkoder, kodmallar och stilmallar är den äntligen någorlunda som jag vill ha den. Men en och annan svordom viskades tyst i mitt inre :P. Och sen stör jag mig något kopiöst på att headern vart gräddvit. Men det överlever nog eventuella läsare med...

Imorgon blir det att åka till Påskallavik och hälsa på och träffa folk som jag säkerligen inte träffat sen jag var 15 år. Men det kan nog bli intressant. Fröken Tina är bara aningen nervös. Tur att jag har min älskling med mig som kan stötta mig om det skulle bli för mycket för mitt lilla huvud. <3

Nu går även min stackars hjärna på högvarv, ska jag följa med mitt hjärta i lastbilen inatt eller inte?? Hmmm.. Det beror ju helt på när vi kommer hem. Och det vet han ju inte :( Mucho enoying.. Jag får fundera vidare på det över ett glas vin :D

Ha det bäst...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0