Vardagsstök och jobbsvacka

Jag känner för tillfället som om dagarna bara flyger fram. Jag vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på, och viktigast - hur bromsar jag allt så att jag hinner njuta av stunden någon gång? Har alltid något för mig känns det som. Och har jag inte något för mig - så måste jag planera inför nästa sak jag ska ha för mig ;)
Å andra sidan så har jag alltid gillat att ha mycket att göra, vara uppbokad och allmänt känna mig behövd och viktig. Ja, Jag TYCKER OM att känna mig JÄTTEVIKTIG!! Sen att det bara är jag som uppfattar mig som att jag är oumbärlig och jätteviktig det är en annan femma ;)
På jobbet flyter det på bra, känner mig riktigt varm i kläderna nu och jag har koll på det mesta. Men problemet är nog det, att jag tror inte jag vill jobba med detta så mycket längre. Börjar tappa min kärlek för sociala yrken, jag vill inte jobba så intimt och vara trevlig och snäll HELA tiden. Och förståelsen??? Jag är trött på att vara förstående. Jag vill vara en surfitta åtminstone en stund på jobbet varje dag utan att det kommer och biter mig i bakdelen sen.. Så vill jag ha det :D
I övrigt stormtrivs jag med mitt liv, jag är sååå lycklig. Har varit bortrest mer eller mindre varje ledig stund. Och har det inte varit det så har man tvätt, städ och annan kvalitetsunderhållning att syssla med. Idag tvättar jag så det står härliga till.. Lööövely. Men jag gillar faktiskt att tvätta. För det är så underbart när det luktar ännu mer mumma i garderoben sen..
Och jag älskar min fina Emanuel vill jag bara tillägga ;) <3<3<3<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0