My life has changed a bit ;)

Mitt liv har ändrats en hel del sen sist jag skrev här. Jag bor inte längre kvar i Västervik, nu för tiden är jag bosatt i Nybro. Jag har även hittat min stora kärlek här nere i Nybro. Jag och pappa gick en buggkurs här nere. Och innan jag vet ordet av hade jag blivit tillsammans med världens underbaraste kille. Emanuel är den mysigaste, snällaste och sötaste killen på denna jord, och jag kan ärligt säga att jag aldrig har varit så här förälskad i någon förr. Han gör mig så lycklig. Det bara pirrar i kroppen.
I övrigt så jobbar jag för närvarande på ett av stadens serviceboende inklusive hemtjänst. Eller nu ljög jag. För närvarande är jag sjukskriven på grund av en kraftig stukning i högerarmen fram till den 13 juni. Men i övrigt så stämde det.
Jag har även fått hit min älskade lilla katt efter att ha haft honom hos mamma i över två månader. Jag har saknat honom något fruktansvärt.. Tack min älskade för att jag fick ta hit honom <3.
Nej, nu ska Tina gå ner och öppna porten åt brorsan..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0