Jobbarhelg..

I helgen har jag jobbat 14 - 22 bägge dagarna. Var inte alls munter över att jobba det passet idag. Jag missade min älskade bugg. Tur nog gick älsklingen så att han kan visa mig vad vi fick lära oss. Men tydligen var det bara ett nytt utsläpp på en tur som vi redan kunde. Övriga tiden höll de bara på at repetera det vi fick lära oss sist för att vissa inte var där förra gången... Morr. Tycker det är dumt av dem att slösa kurstid på att repetera övningar. Då får de fasen ta och pallra sig till träningen på tisdagar och be lärarna visa dem där!!!!! Nackskott..

Ikväll efter jobbet när jag slutade vid 22 så hade min älskling redan hunnit åka till sitt jobb så jag åkte med hem till far och bror och kollade på två avsnitt Big bang theory. Var riktigt skoj att titta på det igen. Mycket trevligt. Och lite kaffe fick jag med :) Och sheldon är ju klockren. BAZINGA!!

Nej, nu ska jag nog titta lite desperate houswives. Jag vet, illa!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0