Olle a.k.a Gullefjun

Många av mina funderingar både idag och igår har kretsat kring vad som egentligen pågår i denna varelses huvud. Det kan inte vara lätt för den. Jag har tagit mig friheten att göra vissa experiment på den.

Vid kroppskontakt skyggar den förskräckt bakåt - kan detta vara ett tecken på att den egentligen är ett ensamlevande ganska primitivt djur som försöker smälta in i det mänskliga samhället tro?

Vid halvseriöst våld och bus är den i sitt esse - förstärker ytterligare min uppfattning om att den är någon typ av ensamlevande rovdjur kanske. Tyvärr indikerar intelligensnivån att jakten inte alltid är lyckad. Kanske är det därför den försöker ta sig in i människans samhälle?

Vad ännu mer intressant är att den har visat att den har ett genuint intresse för att involvera sig i samtal. Blir dock ofta tafatt och måste avleda allting med ett skratt som inte alls passar in i samtalet den för..

Vad som rör sig i denna varelses huvud har förvånat mig mer än en gång. Den verkar utöver detta intresserar sig för kvinnor av det mänskliga slaget. Kan den ha korrigerat sin sexdrift. Utvecklats för att bättre passa in i sin påhittade roll som människa?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0