Nu har jag haft sommarlov :D

Nej, jag får väl villigt erkänna att det inte var riktigt meningen att ta ett så här långt uppehåll med mitt bloggande. Men jag är ju tillbaka nu i alla fall. Fast det kanske inte nödvändigtvis är något positivt?
 
Jag har haft hela sommaren ganska upptagen sen sista inlägget. Varit en sväng i Göteborg på en romantisk weekend med min älskade Emanuel. Jag har varit hos två riktigt roliga nissar ute i skogen som visade sig ha lika rolig humor som jag har :D
Och sen har jag hunnit med att vara sjukskriven för tennisarmbåge (?!) och ett par svängar till både föräldrar och svärföräldrar. Samt att min bil både hunnit rasa igen, samt reparerats. Förrutom detta och lite sporadiska shoppingturer och kompishäng så har det väl mer eller mindre enbart varit basic - jobb, sova, äta, data och tv..
 
Trots att sommaren inte har bjudit på något nämnvärt bra väder och varit ganska händelselös i allmänhet, så har jag faktiskt ändå haft en riktigt bra sommar.
 
Detta var väl uppdateringarna jag kände att jag kunde komma med så här när natten nästan är slut ;)
 
(P.s jag har också precis införskaffat en ny mobil (mammas kommentar: "Igen?!") D.s
 
Puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0