Fest och slappardag!!

Igår blev det en hel del skoj. Under dagen tog vi det bara lugnt för ovanlighetens skull. Men på kvällen ville vi ha grillfest. Problemet var att ingen ville umgås med oss. Alla hade annat roligare för sig, och då erbjöd vi både gratis mat och dricka... Efter mycket om och men kom jag ihåg att jag har ju en kär liten vän som heter Märtha. Hon ville komma till oss och underhålla oss.
 
Så hon dök efter mycket om och men upp vid ca 20:00. Vi grillade och drack samt gick en liten promenix. Mycket trevligt. Sen åkte "fylletornet" fram. Det är det här gamla spelet där man ska plocka ut klossar ur ett torn, men på dessa klossar står det order om hur många shotar man skulle ta. Vi drack både vin, jäger, vodka, öl och grogg. Låt mig säga så här.. Vi minns att vi hade skitskoj. Vi ser på bilderna vi tog att vi mpste haft skoj. Men något mer kommer i ärlighetens namn varken jag eller Emanuel ihåg. Det var kul. Någon dunderfylla då och då är nog bra för hälsan :)
 
Denna dag bestod i stort sett av att enbart ligga i soffan och våndas. Fy vad dåligt vi mådde. Lika kul som vi hade dagen innan, lika dåligt mådde vi idag! Usch för att vara bakfull. Jag tror fortfarande jag var onykter när jag vaknade. Så efter att ha mått pyton hela dagen så gick vi på kvällen över till Emanuels lilla mormor och tittade på tv och drack kaffe. Det var mysigt...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0