Midsommar

Midsommarfirandet blev trots vätan ganska mysigt. Men hjälp!! Vad är det med dessa högtider och mat?? Det är tydligen den äldre generationens mål att få en att spricka vid dessa familjesammankomster. Suck, så vikten visar med största sannolikhet en massa plus ;)
 
I söndagskväll gick jag på mitt semestervik på natten. Gud vad jag trivs. Jobba natt är verkligen min melodi. Så jag jobbade två nätter och på morgonen i tisdags innan jag sluta började jag känna att jag fick ont i halsen. Och vips så är jag här.. Vråldålig med hög feber och ont i hela kroppen!!! Uscha!!!
 
Tack och lov går jag inte på igen förrän fredag kväll...
 
Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv med en kopp kaffe.
 
Puss puss
Mamma
2012-06-27 @ 20:08:12

Min lilla gumma, jag lider med dig. Det är inget kul att ligga sjuk när man kan vara ute nu och promenera och annat sommrigt. Krya på dig. :)

Älskar dig, tösen min.

Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0