Fira Papput!!

Idag har vi spenderat dagen med att fira min kära Papputs födelsedag. Han har om ett par dagar uppnått den magiska åldern 53. Nu kanske han är vuxen? Nääää då, så allvarligt ska det nog inte behöva bli ;)

Vi firade honom lite tidigare då vi nästa helg inte hinner fira honom, för då ska vi upp till Gamleby till grönt veckoslut. Skoj :D Dagen påbörjades med att hämta tårta vid halv elva på morgonen, hade beställt den tills dess då jag trodde att jag skulle jobba till tio, men tack vare att min tumme är skadad så blev det ju inte så. Sen åkte vi hem och gjorde i ordning oss. Efter det åkte vi och hämtade Papput och bror. Sen bar det iväg till "En dag på strippen" i Emmaboda.
Det blev en riktigt trevlig dag med mycket bilar, action och gummirök samt klockrena kommentarer från speakertornet. Efter detta åkte vi hem till Papput och grillade samt åt tårta. Efter tårtan blev det present-utdelning. Papput blev lika förvånad som jag trodde han skulle bli av hans radiostyrda flygfisk. Haha, klockrent. Han fick även en pokal som det stod "Världens bästa pappa" på. Efter detta dansade vi dansmatta och tittade på film. Närmare halv ett traskade jag och älsklingen hem till oss. Och i skrivande stund är jag nu så trött att jag knappt hittar rätt tangenter att trycka på.. Så nu säger Tina godnatt...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0