Kalmar idag!!

Idag gick jag upp ganska tidigt, innan 11 i alla fall. Sen drog vi in till Kalmar vid ca 13 och skulle kolla på soffa och morsdagpresenter. Vi tittade inte på något av det men vi kom hem med vetskapen om att älsklingen min pronerar när han använder benen och med ett par skor var ;). Jag är nöjd med dagen i alla fall :D

Sen skulle vi åka ner till Emmaboda och kolla den möbelaffären, då fastnade vi lite (4 timmar) hemma hos Emanuels kollega och satt där och drack kaffe och snackade skit. Det var skitskoj. Nu väntar vi ivrigt på den eventuella grillkvällen i sommar.. Härligt!

Nu är det snart dags för hockey och jag ska faktiskt pallra mig ut till tv:n och titta lite, samt sitta och klaga över min onda tumme..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0