Haft fullt upp

Får erkänna att jag inte har skrivit på ett bra tag. Jag kan faktiskt inte skylla på att det varit så fasligt mycket att göra i skolan, men det har varit ganska mycket annat jag velat pyssla med istället för att skriva på bloggen.
 
Vet inte direkt hur lång tid det är sedan jag senast skrev men har väl inte så mycket nytt att rapportera.
Jag har slutat med den där shangri-la-dieten. Jag blev helt enkelt på tok för illamående av både socker och olja. Usch, men även denna kan jag inte påstå att den inte fungerade, hungrig var jag inte och gick ner i vikt gjorde jag. Precis som dieten lovar.
 
Idag har jag sista skoldagen för veckan och i princip har man väl jullov förrutom en liten uppsats om någon process på min praktikplats. Har inte en aning om vad jag ska skriva om än, men jag kommer nog på något i vanlig ordning.
 
Ikväll ska jag och min ohängda sambo på after-work på älgen. Det är säsongsavslutning, så det är rabatt på spriten och tacobuffe med dryck för 50 kr. Härligt! Marcus skulle också med och eventuellt ett par människor till. Men det är Marcus som sköter inbjudningarna så därför vet jag inte exakt hur många vi blir :)
 
Nej, nu ska jag nog filura lite på några av uppgifterna jag har innan lektionen i medicinsk terminologi börjar..
 
// Tinus



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0