Jag tycker inte om motargument..

Det här inlägget vet jag nästan att det kommer att bli fruktansvärt lite uppskattat. Men jag retar upp mig på en grej igen. Jag har kommit fram till att jag har ingenting emot att folk inte tycker likadant som mig. Jag har inte heller emot de som tjafsar med mig och försöker "vinna" över mig med ignoranta, oeftertänksamma argument. Men det jag verkligen avskyr är när folk tycker tvärtemot vad jag tycker och sen har mage att faktiskt lägga fram vettiga argument! Än värre blir det när de faktiskt har fakta bakom dessa argument! Och ytterligare värre blir det när de inte har fakta bakom, utan att det är egentligen deras sätt som är bättre bara genom att använda sunt förnuft..
 
Detta innebär att jag har fel. Och det jag har kommit fram till är, jag tycker inte om att ha fel!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0