Jäkla bloggdesign

Märtha har i vanlig ordning varit här denna varma, vattenfria tisdagkväll. Hon nämnde ordet "bloggdesign" för mig. Så nu har jag suttit och mixtrat en halv evighet. Jag kom fram till följande: Grönt är en svår färg att göra designer med, då det ofta lyser så starkt på skärmen så att man får ont i ögonen. Uscha! Så jag ska filura lite på den under natten , så kanske jag kommer fram till någon riktigt bra idé imorgon :)
 
I övrigt har det varit en ovanligt händelserik dag för det annars så lugna samhället jag lever i. De har kommit på att det finns en stor vattenläcka i kommunen. Problemmet är att de inte vet vart. Så vattnet är av och till avstäng och av och till riktigt rostbrunt. Så nu flockas folk vid "vattenstationer" som de satt upp. Vi hämtade 12 liter förrut idag för att Tinan ska få sitt älskade kaffe. Och även två liter till Märtha så att hennes "puppar" får vatten. Men jag får medge att jag är smått oroad för morgondagen. Vi har tvättid från 7. Suck, det blir nog inte mycket med det.
 
Men jag får väl googla på barnen i Afrika så att jag lär mig vad som är viktigt här i livet ;)
 
Nu ska Tina sova, och jag är medveten om att jag ljög i mitt förra inlägg. Men jag orkar verkligen inte dra någon snabbresumé över diverse tillställningar jag varit på de senaste veckorna. Men ni får bida er tid. En resumé kommer en vacker dag när jag har tid, ork och lust :)
Mamma
2013-06-19 @ 23:10:58

Vad gullig den blev din design :)

Kram
Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0