Midsommar

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, jag får väl skylla på att det beror på att jag har skaffat mig någon form av tolererbar existens. Med andra ord ett liv. Så jag behöver inte sitta här och spy galla över allt och alla som stör mig. För tro det eller ej. Jag hittar inte ens tid, ork, lust eller energi att störa mig på någon längre (vissa extrema undantag finnes. Men dessa tar jag muntligt med min Märthan).
 
Midsommar har kommit och gått. Det var en trevlig tillställning i trekanten hos lilla Nadja och Tobbe. Mysigt folk, men som vanligt på tok för mycket dricka och alldeles för lite vett. Så jag och karln var allt annat än sams en liten stund. Men det redde sig det med. Och vi somnade nedsupna men glada och vaknade tidigt bakfulla och allt annat än glada. Men tack till underbara Nadja för en mycket trevlig midsommar. (Och alla andra, tack för att ni åtminstone låtsades gilla min frågesport jag satte ihop ;)
 
Annars har livet kilat på i sakta mak. Jag jobbar och står i på mitt lilla konditori. Och jag trivs faktiskt förvånansvärt bra. Nästan så jag blir lite ledsen att det bara är två månader kvar (jag har jobbat en vecka ;).
 
Nej, nu ska jag stryka några plagg, sen blir det sängen..
 
Hej svejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0