Haha!

Ja, vad ska jag ha som rubrik. Jag har egentligen absolut inget nytt att uppdatera min trogna läsarskara (Läs:mamma) med. Men jag får väl knopa ihop ett litet inlägg.
 
Som bekant är ju ganska intresserad av det här med kost, häsa och dieter. Men igår kom jag fram till att jag är för påläst. Detta gör att jag kan både fördelar och nackdelar med i princip alla dieter. Detta gör att jag inte har en aning om vilket ben jag ska stå på. Så nu har jag bestämt mig, och förbjudit mig själv från att testa några andra dieter. Nutrilett (min gamla trotjänare) och LCHF. LCHF främst, och om jag känner att motivationen brister så kan jag köra en nutrilettkur för att tappa några kilon fort och få tillbaka motivationen.
Detta tror jag kan fungera för mig. Plus att jag lovat och svurit till både mig själv och min karl, att jag kör på detta och ska inte fundera mer, googla mer eller i övrigt leta rätt på ny information om dieter och livsstilar. Detta tror jag är en bra idé då jag lätt blir ganska besatt i ett ämne när det intresserar mig FÖR mycket..
 
Det var väl allt jag hade att komma med för tillfället...
 
Puss Hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0