LAN!

Ja, nu har jag inte gjort mycket nytta de senaste dagarna. Fick faktiskt jobba inom min älskade barnomsorg i torsdags. Det var trevligt att ha väldigt mycket liv runt om kring sig till skillnad från i vanliga fall. Men jag får erkänna att jag inte ha varit alls uttråkad sen i onsdags. Jag och mannen i mitt liv har haft besök av hans kusin Olle sen i onsdags. Det har varit riktigt skönt faktiskt att inte vara ensam så mycket. Sovit och umgåtts med karln min under dag/eftermiddag och haft Olle till sällskap på nätterna. Vi har då mestadels suttit och lirat olika spel. Age of empires 2 och Heroes of might and magic 3.
 
Men nu sen i fredags eftermiddag har vi allihopa suttit och spelat aoe2 vid varsin dator. Mycket roligt. Och vill ni veta något som inte är en hemlis? Jag vinner, JÄMT! Det är lite kul att sätta karlarna på sin plats när det gäller spel. 
 
I övrigt så har jag väl inte gjort så mycket annat än det jag gjort annars. Jag bakar, jag lagar mat och jag försöker umgås med så mycket folk jag bara kan nu när jag ändå har tid. Har umgåtts en hel del med min älskade Nadja och hennes lilla underverk Kevin. Jag får väl erkänna att jag var lite oroad över hur det skulle bli när han kom till världen. Men han är verkligen en liten gudagåva. Och söt som socker :D
 
Nej, nu ska vi nog ta och spela en omgång till. Det ska bli skoj!
 
(Får se hur det går med att vända tillbaka på dygnet till på måndag. Börjar jobba klockan 8 på morgonen. Jippie!)
 
Hej svejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0