Intressant..

Jag måste säga att det var intressant att komma tillbaka till Madesjö idag igen och jobba med de lite äldre barnen. Vad stor skillnad de där åren gör. Helt otroligt.. Men de har sina för- och nackdelar båda två.
Jobbade till 18 idag, efter det blev det hem och käka en snabbis för att sen ge mig ut på inlines tillsammans med en allt annat än vaken karl, så det blev ingen lång runda. Åkte bara till Emanuels föräldrar och sen hem igen. Men kul att träffa dem, har ju gått nästan 5 dagar sen senast ;). Men skönt ändå att ut och glida igen. Vädret har ju inte varit direkt sammarbetsvilligt de senaste dagarna/veckorna. 
 
Imorgon blir det jobb igen. Skulle jobbat 13-16 men det blev omskrivet till 10-16.. Skönt. Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba inom barnomsorgen. Är en hel del blandade känslor angående det. Jag kommer sakna det. Samtidigt som det känns bra att testa café igen. Och sen plugga så att jag förhoppningsvis får ett fast jobb någon gång detta liv ;)
 
Nej, nu blir det bara att slappa och stryka tvätt resten av kvällen... Vilket lär ta till midnatt.. Vi har mycket tvätt!
 
Puss hej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0