Lovely kvällskaffe..

Nu har jag precis haft Märtha här.. det har nästan börjat bli rutin nu. Men jag hade en hel del beslutsångest om vad vi skulle titta på för film. Först började vi titta på Garfield, sen började vi titta på Garfield med svenskt tal för det har jag inte sett. Men till slut blev det Heartbreakers. Den filmen är grym och Jennifer Love Hewitt är ju grymt snygg tycker jag. Tänk om man hade den disciplinen att se till att få en sån kropp.. Det vore något det ;)
Vi satt till filmen och åt lite oststavar och gurkstavar med hemgjord dip på philadelphia, cremefraiche, juice från en halv apelsin och kryddor.. Gottigt!!
 
Nu satt jag mig vid datorn en liten stund för ovanlighetens skull. Känner att jag har något som man inte kan referera till som annat än blogg-mani. Det har blivit jätteskoj för mig att skriva om lite allt möjligt här. Det är nog mindre intressant för folk att läsa om mitt lilla svensson-liv och vardagliga bekymmer. Men jag njuter ;)
 
Nu blir det väl snart sängen, men jag funderar på om jag kanske skulle vika ett par handdukar först. Vi hade ju tvättid idag ju.. Hmm.. Får filura på den en stund.
 
Hej svejs!
Mamma
2013-05-29 @ 07:18:27

Och jag bara ääääälskar att du bloggar så mycket. Det är en fröjd att läsa vad du skriver för sättet du skriver faller mig i smaken så att säga. Hoppas att din huvudvärk nu har lagt sig.

Kram
Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0