Bloggnoja

Jag misstänker skarpt att jag har fått någon form av bloggnoja (stavning?).
Jag vet egentligen inte ens vad jag vill skriva om. I och med att jag har lärt mig ordentlig tangentbordsteknik så tar det inte alls långt tid att skriva ett medellångt inlägg längre. Än smidigare är att jag inte behöver titta på tangentbordet, så antalet felskrivningar har minimerats. Lööööve it!
 
Ett av våra älskade marsvin Amadeus är i desperat behov av en frisörtid. Och jag har trots min trötthet listat ut att jag är den frisören, och tiden är nu. Ska man beskriva hur han förnärvarande ser ut så kan jag börja med att be dig att föreställa dig ett sånt där gammalt runt pennfack man hade. Ge det sen ca 7 cm lång päls runt om med en Elvis-frisyr mitt på huvudet. Lägg till lite "marsvins-former" och lite visslande eller knattrande ljud samt två stora svarta ögon och en gullig liten mun med två huggtänder så har ni ungefär hur mitt marsvin ser ut. Jösses...
 
Nu ska jag gå och klippa min lilla Deus!
 
Hej svejs!
Mamma
2013-11-27 @ 22:10:01

Men???? du kan ju inte bara skriva berätta hur marsvinet ser ut, du måste ju lägga upp en bild på skönheten begriper du väl :) Nu är jag så nyfiken så jag spricker.

Kram
Mamma

PS; jag bara älskar när du får bloggnojja? DS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0