Livet upp och ner!

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på en hel evighet. Eller åtminstone så känns det som en hel evighet.
 
Jul och nyår har kommit och gått. Hösten har kommit och gått... Jag vet egentligen inte ens om jag har något att uppdatera er med. Jag trivs fortfarande mycket bra på mitt nya jobb i Kalmar. Men allt annat i mitt liv har väl kanske varit mer kaotiskt på sistone. 
 
Jag låter det gå ett tag till innan jag vet vad jag ska göra åt mitt liv, jag behöver utvärdera ordentligt nu när alla högtider är förbi och all press och stress som kommer med dem.
 
Jag önskar i alla fall mina läsare ett gott nytt 2016!
 
Nu ska jag titta på fler av mina serier, måste älska att kunna fly verkligheten åtminstone lite ibland. I morgon börjar verkligheten och jobbet igen. Håller tummarna för att saker håller sig som de har varit de senaste tre dagarna.
 
Godnatt!
Mamma
2016-01-04 @ 00:40:49
URL: http://growherbalife.blogg.se/

Är jag den enda läsaren?
Du har haft en tuff höst och vinter. Jag hoppas verkligen det lugnar ner sig för dig och du hittar dig själv igen.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0