Välbehövlig bloggupddatering

Angående föregående inlägg som var aningen mer kryptiskt än det brukar så var det riktat till någon jag inte känner som ändå hade varit inne och kollat upp min blogg. Och då tänkte jag mer bara för att jävlas lägga upp ett inlägg för att informera honom om att han var så busted.
 
I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska uppdatera med. Detta är mest för att mor min ständigt tjatar om att jag uppdaterar bloggen alldeles för sällan. Och ja, mamma, jag är medveten om att det ännu inte har kommit upp några bilder på lägenheten. Jag kommer väl dit vad tiden lider.
 
Som jag skrev även i ett tidigare inlägg så har min vår 2016 gått i festandets tecken. Jag har varit ute i stort sett varenda helg och jag har haft riktigt roligt även om det är ett par mindre stunder som inte har varit riktigt lika roligt.
 
Nu har jag dock av olika anledningar fått en mening med att varva ner och kanske inte vara ute fullt lika mycket. Jag återkommer angående det när det står mer klart vad "det" är.
 
Jag kan dock informera om att jag nu har gått och blivit sjuk och är betydligt mycket mer gnällig än jag annars brukar vara.
 
Kram
 
Martina
Mamma
2016-07-04 @ 23:56:59

ÄNTLIGEN, har du skrivit lite ;)
Ja, faktiskt det skulle vara kul att se bilder på din lägenhet även att jag redan sett den, men bara för att se hur du fotograferar den och från vilka vinklar.
Kramiz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0