Färdigflyttad och landat helt

Hej!
 
Jag vet att det är ett bra tag sedan jag skrev, närmare bestämt innan jag ens hade kommit in i min lägenhet. Jag kan säga att flytten gick snabbare och smidigare än vad jag förväntade mig. Tack vare hjälp från Myggan, Linus, Nadja och Torbjörn fick jag faktiskt allt färdigt på en dag.
 
Sedan rastlös som jag är lyckades jag i princip få hela lägenheten färdiguppackad på under en vecka.
 
Nu har jag till och med bott in mig riktigt bra och jag har ju även mitt lilla älskade yrväder på plats. Underbara Figaro. Vad jag saknade honom när han inte var hos mig.
 
I övrigt vet jag inte riktigt vad jag kan uppdatera er med. Jag mår fint. Livet leker. Jag festar kanske lite för mycket, men just nu befinner jag mig i ett läge där jag bara vill ha så roligt som jag någonsin kan. Det är väl trots allt det livet går ut på? Jobba och slita för att ha råd att ha kul.
 
Jag tänkte faktiskt att jag skulle lägga upp bilder på lägenheten antingen senare i dag eller i morgon, men om jag känner mig själv rätt kommer väl sådana bilder upp lagom till att jag ska flytta härifrån.
 
Nehej, nu ska jag glo på när en söt prick spelar AC :P
 
Hare!
Maamma
2016-05-16 @ 10:55:31
URL: http://growherbalife.blogg.se/

Men gumman, nu har jag väntat länge nog. Är det inte dags för bilder på lägenheten? Med spänning varenda dag så går jag in på din blogg och hoppas in i det sista att bilderna har kommit - men, näe.

Kram
Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0