Semester!!!!!!!

Hahaha, jag ska vara ledig nästa vecka med mitt hjärta. Har lyckats fixa en vecka ledigt (utan lön visserligen) nästa vecka under min älskade sambos semester. Så vi får en hel vecka ihop. UNDERBART!! Det var söta Erika som ställde upp och tog alla mina pass nästa vecka. I och för sig vinner hon en hel del på det. Jag förlorar nästan enbart på det... Men det är värt det om jag få en hel vecka med hjärtat.

Idag har jag jobbat 14 - 22. Och imorgon blir det jobb 7-14. Hmmm... Och jag är fortfarande vaken, så jag undrar hur bra det kommer att gå att ta sig upp imorgon. Men det behöver jag ju inte oroa mig för förrän dess ;)

Söker jobb gör jag också i vild förtvivlan. Är trött på pensionärer nu (ursäkta, men så är det tyvärr..) Måste hitta något annat som ger skapligt betalt. Typ... vad som helst!!!!!


Natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0