Det svär jag på..

Jag har haft en väldigt upptagen dag. Gick upp ur sängen vid tolv inatt. Varit vaken sen dess. På morgonen åkte vi in till Kalmar och fixade en sladd till älsklingens bilstereo. Sen var det dags för husvisning, måste erkänna att det var inte mycket att hurra för utseendemässigt. Och det var definitivt inte värt 700 000 kr. Men det kan nog vara värt det om man får ner priset en hel del. Men det blir mycket att göra.

Sen var det dags att hjälpa pappa och klippa det där åbäket till häck. USCHA, tycker inte om den. Men peppa, peppa. Det gick faktiskt fort och smidigt idag. Sen åt vi lite pizza med mor och bror samt åkte till buggen och dansade. Efter detta trodde jag i mitt stilla sinne att det skulle vara lugnt en stund. Tji fick jag, vi åkte till Emanuels föräldrar och hjälpte till med fönster. Eller snarare Emanuel hjälpte till med fönster och jag satt och huttrade, gäspade och gnällde om att det var kallt. Man ska inte ta bort fönster när det är 4 grader varmt ute. Det blir väldigt kyligt inomhus då ;)

Var faktiskt riktigt skönt att träffa mamma igen idag, hon var med på husvisningen. Jag har saknat henne och haft total mamma-nojja ett par dagar. Vi hann dock inte prata så mycket som jag hoppats. Funderar på att åka upp till oskarshamn nästa vecka på fredagen, dagen innan tant-festen. Så jag hinner ha lite qualitytime med lilla mor...

Nu är jag redigt trött och förbi, men hjärtat mitt skulle ta en power-nap inna jobbet. Och för att han inte ska försova sig så får jag vara uppe och sen väcka honom..

Nej, dags för kaffe...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0