Ölands skördefest

Nu är det snart dags att åka till stugan igen, fy vad skönt det ska bli. Det var ett tag sen. Vi kommer spendera hela helgen på öland och kommer hem på söndagen. UNDERBART!!
Ska bli intressant och se om den där skördefesten är något att ha. Verkar vara roligt så vitt folk har sagt ia f. Hjärtats mamma, pappa, moster, mormor och två av hans föräldrars kompisar ska också vara med. Gud vad skoj det ska bli. Och min älskling blir alltid en underbar filbune när han kommer dit :D

I övrigt så har vi herr gullefjun/Olle här. Fick för mig att plocka upp honom igår när jag var på öland igår och satte igång värmen i stugan. Emanuel fick minst sagt en chock när jag kom hem med honom i släptåg.

Var även en sväng i Kalmar innan dess och gjorde av med ännu mera pengar. Var och shoppade med Nadjagumman. Var mysigt att umgås igen, vi har tro det eller ej blivit riktigt bra på det på sistone :P

Nej, nu måste jag packa kläder och göra mig iordning så blir det öland nästa :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0