Suck, känner mig gammal..

Ja, idag mår man som man förtjänar. Det var som bekant Nybro cruising igår, det blev en trevlig kväll med mycket prat, skratt, bilar och alldeles för mycket dricka. Tack och lov klarade jag mig lindrigare från bakfyllan än vad många andra gjorde.
 
Och idag känner jag mig gammal. Min kära, älskade mamma kommenterade ju så snällt i förra inlägget att jag inte är pur-ung längre. Jag ser mig inte som en dag över 20. Jag kommer nog aldrig helt att växa upp, och jag hoppas inte på det heller.. Jag trivs med att ha mitt barnasinne helt intakt.
 
Nej, nu ska jag, Mulle, Olle och Robban lana lite Age of Empires.. Lööövely.
 
(Så till vida de lyckas få igång oss alla på samma version av spelet. En timme har gått och vi har bara fått igång vår chatt än så länge ;)
mamma
2014-04-28 @ 09:33:29

Det är underbart höra att ditt barnasinne kommer att vara intakt. Jag misstänker att mitt barnasinne är ganska bra med tanke på hur jag ibland flippar ut. Och med det sagt så eftersom du är min dotter så är ditt barnasinne och dina fullständigt konstiga ryck helt i sin ordning.

Lööööv you :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0