Träningstok!

Denna gång har jag faktiskt en legitim ursäkt till varför jag inte uppdaterar mer på min blogg. Jag pratade sist om att jag inte har någon tid till övers, och så är fortfarande fallet. MEN, jag har dessutom skaffet mig ett riktigt hälsosamt (ohälsosamt?) beroende av träning. Jag ÄLSKAR det nya gymmet i min lilla bygd.
 
Jag tränade ju som tidigare bekant en del hemma med träningsformen HIIT. Jag vidhåller fortfarande att detta är en otroligt bra träningsform. Men sedan snubblade jag över en YouTube-profil, denna YouTube-profil heter Heidi Somers. Hon är en fitnesstävlande av något slag, typ bodybuilder/bikinimodell. Hon lägger ut mycket inlägg om träning och hälsa och då främst träning med vikter. Efter detta skaffade jag mig ett gymmedlemskap på Malkars. Jag har nu de senaste 3 veckorna spenderat 4 gånger i veckan där. Detta har gett resultat vill jag lova, -5 kg på vågen (men har stått still där en stund) och rejält mycket större biceps! YEAH!
 
Så om man då tänker på att jag hade lite tid innan och nu spenderar cirka 2 timmar på gymmet 3 dagar i veckan samt 2 timmar dans 1 dag i veckan så lämnar det ännu mindre så kallad "fri tid" eller fritid ;)
 
I morgon står Kalmar med mamma på agendan. Vi ska ge oss ut på jakt efter stilren och snygg klänning för mamma att ha till någon form av event. Vi blir nog där större delen av dagen och detta innebär givetvis att vi kommer luncha ute. Jag håller tummarna för Zorbas, jag gillar deras buffé, men vi får se vad mor min säger.
Efter detta ska jag hem och givetvis i väg en sväng till gymmet. 
 
Glömde jag nämna att jag har semester från jobbet denna vecka, awesome!
 
// Martina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0