Arbetsmiljö och säkerhet

Det är vad jag har pluggat på halva dagen. Man ska skriva en arbetsmlijöanalys på en arbetsplats man har jobbat på. Själva uppgiften är inte särskilt svår men det är mycket svårare att formulera sig så att uppsatsen inte blir "kladdig".  Gosplutten min jobbade kväll idag från ett så jag har varit själv hemma hela kvällen, men han är hemma nu visserligen..

Under förmiddagen var jag på skolan och svarade på frågorna på bilaga 1 och gav bort svaren på nyckelorden(?!). Det var trevligt, men jag och Sara betedde oss stundvis som om det vore fredag. Hmmm.. Kanske inte det bästa sättet att spendera en tisdag förmiddag.

På kvällen när klockan började närma sig åtta så bestämde jag mig för att gå upp till kvantum och möta min käre karl där. Tänkte att det skulle bli en överaskning då han skulle upp dit och handla innan han kom hem. Jag till och med pratade med honom i telefon där uppe och han misstänkte inget, till och med när jag slängde på luren och sa att "pepsi gör något" trots att jag skulle betala i kassan så misstänkte han inget. Ibland kan det vara ganska smidigt och ha en ouppmärksam pojkvän. Men han fick ganska stora ögon när han väl såg mig däruppe sen.. Haha

Jag var även duktig och ut och sprang idag. Flåsandet var inte LIKA extremt som igår. Men däremot så gjorde träningsvärken sig påmind så jag måste ha sett ut som en halt gasell eller något...

// Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0