Natten överlevdes

Natten faktiskt mer än överlevdes. Jag stormtrivdes ännu mer än vanligt på jobbet idag. Jobbade med tre andra underbara vikarier. Var så avslappnat. Alla bara visste vad de skulle göra. Ingen som bossade någon annan, så härligt. Så jag har varit pigg och alert hela natten. Kanske därför jag har så mycket energi kvar att jag orkar skriva blogg vid denna tid på dygnet ;) (för det har ju inte alls något att göra med att jag druckit tre koppar kaffe och tre redbull under nattens lopp ).
 
Nu inväntar jag min kära sambo som borde vara hemma om ca 15-30 minuter. Är så underbart att gå och lägga sig tillsammans. Jag är nog fortfarande rejält nykär i honom. Det är underbart att fortfarande ha det där pirret i magen så fort jag tänker på honom. Haha, bara att skriva om det gör mig extra pirrig.
 
En negativ grej får jag väl dock erkänna. Karlar sticks. De kan ha hur långa och mjuka hårstrån som helst, det är struntsamma. När de kommer i närheten sticks dem. En kväll när vi hade gått och lagt oss hoppade han intill mig. Jag utbrister "- BORT! Du sticks din pigelpott!". Varav jag då får ett fnittrande svar tillbaka från Emanuel "Jag ÄR ingen pigelpott, jag är en KAKTUS!!". Det är en sån där sak som jag och Emanuel med våran sent-på-natten-/tidig-morgon-humor kan ligga och skratta åt i säkert en halvtimme. Men nog om det. Nu ska jag ta mig en snabbdusch och lyssna på lite härlig musik som jag hängt upp mig på från melodifestivalen (Märtha -är du stolt nu?).
 
Puss hej
 
 
Märtha
2012-07-06 @ 23:19:39
URL: http://Philipssons.blogg.se

Mycket stolt är jag. Du börjar komma in i det rätta tänket! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0