Allmän uppdatering

Kom på att det är ett par grejer jag inte orkat, hunnit eller velat skriva på bloggen.
 
Läkarbesök:
Har varit hos läkaren för lite blandade prover och kontroller i måndags. Får provresultaten nästa vecka och hoppas på att något är galet, för om det är något galet så går det ju som regel att fixa, är det inte något galet så får jag väl vackert leva med att jag är som jag är.
 
Ytterligare ett läkarbesök:
Fick reda på att läkarbesöket jag skulle haft i tisdags blev ombokat till 18 mars.. Så nu har jag ännu mer tid på mig att bli nervös. Jag vill inte ta bort en leverfläck..
 
Träning:
Som jag har skrivit tidigare så har jag fått för mig att börja träna, främst med fokus på styrketräning. Jag tränar måndag, onsdag och fredag. Känns bra, och träningsvärken som var där konstant i början har börjat att ge med sig, så nu är det nästan uteslutande skönt att gå till gymmet..
 
Periodisk fasta:
Jag har även skaffat mig ett nytt sätt att äta. Jag har gett upp på alla dieter, och vill väl inte riktigt utsätta min kropp för de enformiga dieterna. Så jag testar nu att begränsa mina kalorier (för viktnedgång handlar ju faktiskt om kalorier in - kalorier ut) till 1200- 1500 per dag. Ibland ligger jag lite under, ibland ligger jag lite över. Men huvudsaken är att jag får äta vad jag vill.. Nu till det mer annorlunda. Jag äter alla mina mål mellan klockan 12:00 och klockan 20:00. Jag tycker att det fungerar strålande, och jag känner mig piggare och mindre benägen att älta över mat/vikt.. Skönt, både för min sambo och mig..
 
Sen vet jag inte om jag har så mycket mer att uppdatera om, jag börjar praktiken igen nästa vecka, ska bli skönt att komma iväg från lilla Nybro på lite mer regelbunden basis. Nej, nu börjar svenskalektionen så det är väl dags att försöka koncentrera mig på min rapportskrivning..
 
// Tina
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0