Sen kväll och tidig morgon

Igår blev det ganska sent, vi drack, spelade dator och spelade kort till cirka halv 3 på natten. Det var mycket trevligt.. Till min förvåning var vi upp och igång innan 10 idag, skönt.. Då blir inte dygnsrytmen lika konstig.. Det blir ju faktiskt tidiga mornar hela nästa vecka med.
 
Danne gick hem igår kväll.. Men tvillingarna grus sov över och fick hemgjorda scones till frukost (dock inte Victor.. Han åt proteinfluff (?)) Nu har vi spelat lite mer kort, och Oscar är på hemgång..
Jag, liten Mule och Viktor tänkte lira lite till. Haha, man får mersmak. Är så jäkla kul..
Älskar AoE ;)
 
Måste bara skriva att Oscar har ingen dator, han har något som han spelar med, men ser ut som något man lika gärna skulle kunna använda för att ta sig till månen med. Märkligare chassi får man leta efter ;)
 
Nej, nu ska jag ta mig ytterligare en kopp kaffe och låtsas att jag har ett liv ;)
Längtar till imorgon, då blir det gymmet igen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0