Börjar bli snurrig i huvudet!!

Jag tror minsann att jag börjar bli lite snurrig. Jag försöker se till att jag har stenkoll på allt inför flytten i morgon. "Den grejen får jag inte glömma, den grejen måste jag komma ihåg, den tiden måste jag vara där"... Jisses. Huvudet snurrar konstant med alla måsten och hålltider. 
 
Tur att jag har tänkt att köra precis allt i morgon. Och det är väl tur att man ändå inte flyttar allt för ofta (men frågar man min mor och bror så tycker de redan att jag har flyttat minst 8 gånger för mycket och definitivt att de har hjälpt till 3 gånger för mycket). Jag får väl erkänna att mor och bror har rätt. Jag är väl kanske inte så bra att hålla mig på ett ställe. Men den senaste tiden har jag väl till mitt försvar inte flyttat så mycket. Det blev dock ganska tätt med många flyttar i Västervik ett tag. Och ner till Nybro samt när jag flyttade ihop med exet.
Men nu har jag ju faktiskt hållt mig i samma lägenhet i 5 år. Dags att röra på sig ;)
 
Det som ska bli allra skönast i morgon är att få min katt tillbaka. Jag har saknat honom något fruktansvärt. Han fattas mig kattjäkeln. Min fina Figaro!! 
 
Nu ska jag snart fortsätta att titta på Star Wars med Robban (så till vida han snart pratat klart i telefon) och sedan blir det väl att försöka komma isäng i skaplig tid så att jag orkar med morgondagen. Jag har ju fått tag i ett par stycken som kan hjälpa mig. Myggan, Linus, Carro och Yvonne är otroligt snälla och hjälper mig i min nöd. Robban är också en ängel som lånar ut sin bil till mig (Stephanie ska också ha ett tack för erbjudandet att låna hennes bil). Med all skit som pågår överallt blir man så förvånad och samtidigt lyrisk när man inser att i ens närhet har man människor som bevisar den totala motsatsen!
 
Nehe,
Tack och hej för mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0