ÄNTLIGEN!

Hej kära bloggläsare!
 
Jag kan nu informera att flera saker har löst sig för mig sedan det senaste blogginlägget. Jag har bland annat fått tag i en lägenhet med inflyttning senast den 1 maj. Så det innebär alltså som mest 1 månad till i resväska. Dessutom har ett par saker som jag var tvungen att fixa i april-maj försvunnit så jag kan stressa ner lite även på jobbet.
 
På detta så har jag även i dag pallrat mig till gymmet för första gången på ett par veckor. Peppa peppa, jag hade inte tappat allt för mycket i muskelstyrka och kan nästan börja i princip där jag slutade. Det är alltid skönt.
 
Saker i allmänhet kanske börjar landa nu också. Det enda som fortfarande i stor utsträckning fattas mig är min älskade Figaro. Livet känns liksom inte riktigt komplett utan min katt. Det är som att något alltid saknas i soffan om kvällarna och ingen att smågosa med när jag kommer hem efter jobbet. Hur i hela världen kan egentligen en enda människa leva utan katt. Det är något jag inte kan begripa. 
 
Nu är det bara en dag kvar på veckan och sedan blir det långhelg och detta helt utan att slösa en enda semesterdag. Ibland måste man ju erkänna att högtiderna infaller ganska bra. Ledig både fredag och måndag. Det har sina fördelar att ha ett måndag-fredag jobb och vara ledig alla röda dagar. Jag skulle nog faktiskt aldirg kunna tänka mig att gå tillbaka till att jobba flerskift. Jösses vad drygt det var att släpa sig till jobbet lördagar och söndagar.
 
I övrigt har jag väl inte allt för mycket att uppdatera med. Jag lever och frodas bäst jag kan. Orosmolnen har börjat skingra sig.
 
Ha en trevlig kväll!
 
// Martina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0