Karlar och deras idéer!

Ska aldrig mer ta beauty-tips från ern karl.
 
Sist jag duschade med gubben min så använde han sin rakapparat på mer intima delar. Jag frågade om det och han sa att då blev det inte en så nära rakning så man får inte den där klådan som uppstår. Han sade att jag gärna fick använda den.
 
Så i dag när jag skulle duscha så tog jag fram rakapparaten, satte på rakhuvudet som låg bredvid och hoppade in med rakapparaten i högsta hugg, Jag sätter igång eländet och börjar raka vänster armhåla... AJAJAJ, vad ont det gör. Karln är ju inte riktigt klok som gör detta frivilligt. Försöker en stund till och försöker släta ut huden mer. Nej JÄKLAR vad ont det gör. Jag ger upp och struntar i rakningen. Duschar färdigt och kliver ur duschen. Ser i spegeln att min armhåla ser ut som en krigszon med röda pucklar.
 
Jag ropar på gubben för att han ska hjälpa mig att slänga på lite rengöring så att det inte blir inflammerat. Gubben min konstaterar med irriterande road röst att jag använt fel rakhuvud. Det med tre småhuvuden ska endast användas i ansiktet. Jag skulle tagit någon mer trimmerliknande som låg bredvid. med andra ord har detta lilla huvud slitit ut både hår och hud.... AJ!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0