Nedräkning

Då har ytterligare en kalendermånad gått och vi är nu inne i oktober. När jag plussade i början på mars så kändes november hur långt bort som helst. Och nu är vi snart nere på de sista 50 dagarna innan det beräknade datumet (52 dagar i dag).
 
Men märkligt nog så har tiden börjat gå långsammare och långsammare. Veckorna släpar sig fram och missförstå mig rätt, jag älskar att känna att bebis lever därinne, men det ska bli ännu trevligare att märka att bebis lever utanför mig. Jag vill ha tillbaka min egen kropp och få ha den i fred (med undantag för amningen förstås). Men sedan går det väl lite upp och ner under hela graviditeten vad man egentligen tycker. Jag har dagar då jag aldrig kan föreställa mig att vilja vara i ett annat tillstånd för det är såååå mysigt. I dag är inte en sådan dag.
 
I övrigt har det inte hänt mycket. Vi var enligt plan ute på Öland och åt middag med svärföräldrarna i går. Mycket mer aktivitet än så har inte min helg haft att erbjuda. Mulle har varit mer produktiv. Han har haft storsanering av Forden, det var välbehövligt. 
 
Nej, nu åter till mitt kära Travian. Ja, jag har fastnat igen. Men det är såå otroligt bra tidsfördriv när jag är hemma heltid. Och inte för att skryta, men jag är också ganska bra på det. Får se om jag får min första medalj senare ikväll :)
Night night!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0