Får inte mycket gjort

Ja som rubriken lyder så känner jag att min produktivitet har legat på minus betydligt mycket längre än vad jag känner mig bekväm med.
Inte för att jag ligger på soffan och latar mig med en sjukskrivning för att det är kul. Men jag har varit hemma i snart 4 veckor och det är cirka 7-8 veckor till kvar innan bebis kommer. Denna väntan är nästan plågsam. Men jag ska inte klaga alltför mycket. Jag har faktiskt dagar då jag är mer smärtfri och kan ge mig ut på en promenad i snigeltempo samt även nätter då jag sover upp emot 4 timmar i sträck. Problemet är att detta är undantagsdagar. Missförstå mig rätt. Jag hade en natt för tre dagar sedan när jag sov som en stock säkert 6 timmar. Detta gav mig mycket välbehövlig energi, jag hade helt slut i reserverna innan. Nu känns tillvaron någorlunda dräglig igen sömnbrist och smärtor till trots. Jag älskar att känna vår bebis böka och bonka i magen, det ger ett inre lugn att något gör jag i alla fall rätt, den lever ju. :)
 
I övrigt så kan jag väl uppdater att för ett tag sedan gjorde jag om mig lite grann. Jag färgade håret rött. Efter andra färgningen och en drös färgbomber har jag faktiskt fått till den illröda färgen som jag tycker är så otroligt snygg. Kan inte resten av kroppen kännas läcker så ska fasiken håret och nyllet vara perfekt de flesta dagar :) I övrigt känns kroppen tung och otymplig. Jag kan exempelvis inte få på mig min förlovningsring längre, men den hänger i en kedja kring halsen i alla fall :)
 
Ha en fortsatt trevlig dag, bjuder på en bild :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0